de-winter-in-playa-d-aro.reismee.nl

De eerste paar dagen.

Om vijf uur vertrokken richting Lyon. Hier hadden we de camping geboekt voor onze tussenstop.

De reis verliep voorspoedig. Geen files wel werd het steeds warmer. Om twee uur arriveerden we op onze bestemming. Een prachtige rustige camping. We mochten zelf een plekje uitzoeken.

Hier 's avonds wat gaan eten leek ons wel leuk. Er was een pizzeria waar je blijkbaar moest reserveren. We waren vroeg en kregen toch nog een tafeltje. De pizza's waren heerlijk en zo groot dat we geen van allen ons bord leeg kregen.

De volgende morgen om acht uur vertrokken naar onze eindbestemming. Dit verliep ook allemaal lekker vlotjes zodat we om twee uur op onze Spaanse camping aankwamen. We kregen een mooi plekje bovenop de heuvel met uitzicht over de camping en als je goed kijkt over zee.

Toen de hele boel uitgepakt en opgezet. De meiden zijn toen nog naar het zwembad geweest. 's avonds zoals gewoonlijkfriet gegeten en op tijd naar bed gegaan.

De dag erna zijn we naar het strand geweest. Dit is een kleine 10 minuten lopen. Prachtig mooi grof zand. Heerlijk helder water met veel vis die rond je zwemmen.

's avonds zijn we naar Platja d'aro gelopen. Dit is zeer toeristisch en heel druk. Hier nog een ijsje gedaan en daarna wilden de dames nog een cocktail.

Vandaag was het niet zo heel zonnig. Af en toe een buitje. Maar de temperatuur was nog steeds prima. Nog naar de Decathlon geweest voor een paar duikbrillen en nu met een boekje voor de tent.

Er zitten wel veel muggen. Mila telde 25 muggenbulten.